FAQ - najczęściej zadawane pytania

Zapoznaj się z przykładowymi pytaniami i odpowiedziami.

Nie, ofertę przygotowujemy całkowicie za darmo, wystarczy skorzystać z formularza i wysłać zapytanie. Jeśli oferta nie odpowiada Klientowi, modyfikujemy ją aż do jej zatwierdzenia. Oferta obowiązuje 24h od wysłania jej Klientowi. Ceny i dostępność części w hurtowniach zmieniają się z dnia na dzień – prosimy o wysyłanie zapytań będąc gotowym do zakupu, a nie miesiąc przed planowanym zakupem.

Ofertę zawsze staramy się przygotować najszybciej, jak to możliwe. Zwykle odpowiedź wysyłamy w ciągu jednego dnia roboczego, jednak w przypadku mocno niestandardowych zapytań czas ten może się wydłużyć. Każdego Klienta i jego potrzeby traktujemy indywidualnie, więc czasem wysyłamy dodatkowe pytania drogą mailową, aby zestaw na pewno spełniał wszystkie założenia i wymagania.

Po wysłaniu zapytania ofertowego przez formularz i zatwierdzeniu zestawu komputerowego przez Klienta i przez nas, należy przelać zaliczkę [250zł] lub całą kwotę na firmowe konto bankowe – numer w zakładce „O nas”. Zaliczka jest konieczna w przypadku chęci zapłaty reszty kwoty przy osobistym odbiorze zamówienia u nas. Odpowiednią opcję należy zaznaczyć podczas wypełniania formularza, a w przypadku chęci zmiany wyboru, należy wyraźnie zakomunikować to drogą mailową.

Tak, sprzedawane komputery domyślnie mają skonfigurowany BIOS, zainstalowane sterowniki i system Windows 11 Home w języku polskim (bez aktywacji – nielimitowany czasowo, ze znakiem wodnym „Aktywuj system Windows” wyświetlanym w rogu ekranu i z ograniczonymi możliwościami personalizacji). Oczywiście istnieje możliwość dokupienia i wpisania klucza licencyjnego za dodatkową opłatą – należy zaznaczyć to w dodatkowych informacjach w formularzu.

Każdy komputer po złożeniu przechodzi testy diagnostyczne przez kilka godzin. Za ich pomocą sprawdzany jest każdy podzespół wewnątrz komputera, co gwarantuje wychwycenie wszelkich nieprawidłowości przed przekazaniem go Klientowi. 

Tak, wszystkie zestawy można modyfikować, mniej lub bardziej. Jeśli chcemy mieć duże możliwości rozbudowy, warto wspomnieć o tym w formularzu – zwykle stosujemy wtedy mocniejsze zasilacze, płyty główne z lepszą sekcją zasilania i większe obudowy. Należy jednak pamiętać, że każda ingerencja w sprzęt powoduje utratę naszej gwarancji door-2-door udzielanej na komputer jako całość. Gwarancja producentów na poszczególne podzespoły działa niezależnie od wykonanych zmian wewnątrz komputera.

Na każdy komputer udzielamy rocznej gwarancji door-2-door. W przypadku awarii, kurier odbiera komputer od Klienta, my go diagnozujemy i wymieniamy uszkodzone podzespoły, a następnie odsyłamy przetestowany komputer do Klienta. Jest to bezpłatne; komputer można też dostarczyć do nas osobiście. Jeśli zgłoszenie okaże się niezasadne (testy diagnostyczne nie wykażą nieprawidłowości), Klient pokrywa ewentualne koszty transportu. Dodatkowo obowiązują gwarancje na podzespoły – ich czas trwania zależy od danego producenta. Informacje o gwarancjach producentów podzespołów przesyłamy wraz z innymi dokumentami drogą mailową.

Czas od zatwierdzenia oferty do gotowego komputera to zwykle 5-10 dni roboczych. Jest to zależne od dostaw części z hurtowni, ilości zamówień w danym momencie i skomplikowania zestawu oraz ewentualnych wątpliwości podczas diagnostyki. Wolimy dwa razy upewnić się, że komputer jest w pełni sprawny, niż w pośpiechu przekazywać Klientowi niepewny sprzęt.

Tak, do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT. Zarówno dla firm, jak i imienne – dla osób fizycznych. Jesteśmy legalnie działającą firmą, zarejestrowaną i widoczną w CEIDG. Na fakturze zawsze wyszczególnione są wszystkie podzespoły komputera, usługi i ewentualne akcesoria.

Scroll to Top